Alla inlägg under maj 2011

Av xana - 27 maj 2011 14:51

Igår firade jag min väns födelsedag. Vi ska ha ett kalas  på söndagen, min och syrrans. Ett släktkalas kan man kalla det. Jobbigt allt det där med skolan, men skönt när det äntligen blir sommarlov om en vecka. Då kan jag inte logga in mer på bloggen. "För då sitter jag på den varmaste stranden och njuter av min glass och grillkorv, sedan simmar jag lite i det ljumma vattnet och glömmer allt annat." Nå, kanske inte riktigt... Nja, jag tror att jag läser böcker eller spelar piano eller är på stugan.


Av xana - 15 maj 2011 12:42

Ja, alltså jag kallar mig själv för Chanslöse, och min vän heter alltså Tanklöse.

Av xana - 14 maj 2011 22:22

"Är jag  den som man ska fråga om vad vi har för läxor, eller den som man ska fråga om jag kunde spela huvurollen i en skolpjäs? Nej! Och du ska inte ens drömma om att jag är en bra "bloggare"! Jag och min vän, Kamikatzi, är inte alltid de man ska fråga... Så kom ihåg, har du ett problem, kom inte till mig, för jag har fler problem än du. Som t.ex att betala för en jättedyr vas jag just råkat ha sönder eller att sitta kvarsittning på grund av att jag råkade söndra ett fönster i skolan, m.m."


Visst var det bra? Det var den lilla Chanslöse som skrev det!

Av xana - 13 maj 2011 17:32

Det är ju inget speciellt med fredagen den 13:de, eller hur? Nåja, i alla fall så har jag inte orkat skriva (Syrran använder den så mycket). Vi har fått en ny båt...



Boktips:


Ööh... Vad menas med det???   

Presentation

Jag Gillar att läsa och att vara med vännerna, men ibland är det skönt att vara ensam, då kan man fundera på saker och ting...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards